Matchen i helgen mot Arvika är inställd pga dubbelbokning. Gå gärna in på kallelsen och markera "kommer ej" så vi ser att informationen nått er. Det letas möjliga ersättningsdatum för den matchen.
Trevligt om vi kan träffa de flesta av er på föräldramötet nästa tisdag, anmäl er gärna!
Tryckfelsnisse (eller någon annan) blandade ihop datumen på försäljningen. Planen var att ha den redovisad denna vecka. Nu ändrar vi istället så att senaste tid för redovisningen är nästa tisdag kl 18:00 (dvs samtidigt som föräldramötet startar).
Avhämtningens måldag är nu istället Måndag 17:e Februari. Se uppdaterade instruktioner nedan.
· Ni/era barn tar upp beställningar via ett Pappersdokument eller ett Webformulär
· Pappersdokumentet delas ut på kommande träningar med start fredag men kan också skrivas ut via länk
· Formuläret https://forms.gle/BSpfN7AD2sKWyJpv7 kan fyllas i av er eller direkt av era kunder. Länken kan t.ex. spridas via Facebook. Förslagsvis provar ni själv med er egen beställning först så att ni förstår.
· Senast Tisdag 11:e Februari kl 18:00 ser ni till att de beställningar ni fått på pappersdokumentet matas in via formuläret. Ni kan då slå samman era beställningar till en och använda egen mailadress om ni vill. Kunderna som själva beställt via formulär ska ni inte fylla i då det blir dubbelt.
· Eventuella frågor om beställningen tas gärna så tidigt som möjligt men senast på träningen Fredag 7:e Februari
· Beställningen skickas Onsdag 12:e Februari. Det är förväntat tre dagars leverans, men kan ta någon/några dagar till
· Avhämtning sker på Assemblin VS AB, Spärrgatan , 653 41 Karlstad. Tidpunkt kommer att skickas ut senare, men målsättningen är alltså Måndag 17:e Februari. Vi räknar med minst 20 pall papper så det är viktigt att ni prioriterar hämtning. Det kan bli tal om ett reservtillfälle, men helst slipper vi det.
· Innan ni hämtar ska betalning via Swish skickas till Therese Zetterström 070-33 76 233 Märk med papper + barnets namn